Met Horizon maak je gebruik van een innovatieve telefooncentrale in de cloud. Als bedrijf bespaar je zo kosten doordat je geen eigen telefooncentrale hoeft aan te schaffen. Maar net zo belangrijk is dat je je geen zorgen hoeft te maken over het beheer. De telefooncentrale wordt namelijk door Dean One beheerd in goed beveiligde datacenters in Nederland. En omdat we gebruik maken van het krachtige BroadSoft platform weet je zeker dat je kiest voor een stabiele en betrouwbare oplossing.
Is het beheren en configureren van deze telefooncentrale ingewikkeld? Niet bij Dean One. Met een nieuwe, innovatieve online portal beheer je de telefoniecentrale snel en eenvoudig. Jij bepaalt tot in detail hoe alles geconfigureerd wordt en welke instellingen zijn toegestaan. Zo is er onder andere de mogelijkheid om keuzemenu’s en tijdschema’s in te stellen, wachtrijen te beheren en belgroepen aan te maken. En dat alles op één centrale plek.
Horizon wordt aangeboden in een overzichtelijk alles-in-een model, waarbij de licentie alle functionaliteiten bevat die nodig zijn voor het inrichten van een volwaardige MKB telefoniecentrale.